piątek, 9 lipca 2010

Łaaaa

***
Szybko tak, bo już późno, a ja śpiąca jestem. 
Mam Wam do pokazania jeszcze nie skonczoną, ale już prawie, prawie moją marynarską torbę :) Zgadnijcie kto mnie pokusił do uszycia torby ?? :) hehhe Na poprawne odpowiedzi czeka telepatyczny przytulaniec :)
Zdjęcie słabej jakości, ale dla wprawnego oka znajdzie się i bonus w postaci mojego palucha :)

Troszkę wariacji bransoletowych sprzed jakiegoś czasu...

I stan obecny :) Wie, że tą turkuśną trochę zwaliłam, ale jeszcze jej nie polakierowałam i mam zamiar jakoś ją uratować. :)
A ta ośmiokątna to mój ulubieniec, tzn ulubieniec bardziejszy.Te wachlarze trochę kojarzą mi się z ... zgeometryzowanymi rakietami i cała wydaje mi się przez to taka kosmiczna nieco.
Nie zdejmuje jej z ręki :)

Oczywiście kolory nie takie, jak trzeba. Może potrzebuje jakiegoś normalnego aparatu, a nie tylko tego z komórki? :)
Tak, może nastąpi tu male sprostowanie co do kolorów. Jakiekolwiek kolory widzicie na swoich komputerach- w rzeczywistości  ta ośmiokątna ma kolor fioletowy, ta najcieńsza jest równiez fioletowa, ale bardziej wchodząca w granat, a turkusowa jest taka ciemniejszotukusowa ;)

 Miłego gorrrącego weekendu:)
Jutro egzamin z kursu, więc trzymajcie kciuki :)
***

4 komentarze:

  1. hmmm hmmm

    truuuudne pytanie... czyżby Zielone Wzgórze miało z tym coś wspólnego? ahahahah

    Super torbiszcze! a ten kawałek syry z czerwonym akcentem to już w ogóle bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ośmiokątna pasowałaby do kimona:)Trzymam kciuki za egzamin! a co do pyt. to nie mam pojęcia, czyżby jakiś "marynarz";)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio pokusiłam się o zrobienie torby. Coprawda babcia ją uszyła,bo ja narazie nie mam wspólnego języka z maszyną,ale ja zajęłam się zdobieniem :D Teraz mogę z dumą paradowac po plaży i miescie, a co! :D Umieszcze ją u siebie, ale narazie mam lenia... XD Bransoletki są super, szczególnie te na trzecim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. morskie klimaty.. i kolorowe bransoletki.. lubimy bardzo.

    OdpowiedzUsuń