sobota, 6 listopada 2010

:):)

***
Dziewczyny dziękuje za komentarze. Macie racje - no i co, że markerem skoro się podoba?!  I na jednej nie poprzestałam :)
Zrobiłam kolejną i kolejny raz wykorzystałam połączenie turkusu i odcieni czerwieni :) 



Jest bardzo boho (w moim rozumieniu boho :)) Kocham ją w połączeniu z szarym swetrem. I już powstają kolczyki :)
Mam Wam jeszcze sporo do napisania i pokazania, ale nie tym razem. Wracam do pracy, ale spokojnie, nie żalujcie mnie ;) To bardzo przyjemna praca. Zamówieniowe bransoletki, zaległe ilustracje i jedna tajemnica (tajemnica pozostanie tajemnicą pewnie do maja :)) 

Jeśli taka pogoda utrzyma się jeszcze przez 2 dni- namaluje sobie jakąś sielankę i powieszę tak, żeby zasłaniała okno!!  :)

A tym, których zaraziłam chorobą przez mojego poprzedniego posta, przesyłam, taką samą drogą, antidotum. Dość chorowania.
POSTANOWIONE ! :)

***

1 komentarz:

  1. Coraz bardziej podobają mi się Twoje róże. Może połączenie kolorów nie do końca moje, ale i tak ładnie to wszystko wypada :) A co się chorowania tyczy to zarazkom mówimy NIE!

    OdpowiedzUsuń