środa, 13 stycznia 2010

Elli

***
Szkice i zabawa w PS dają mi wielka frajdę, wpadłam nawet na pomysł krótkiej animowanej opowiastki. Ciekawe czy ją zrealizuję... Rzecz dzieje się w szkole baletnic. Bohaterki są oczywiście nieco ułomne. Jedna to grubasek (tak, tak ;)), a druga to dziewczynka trochę pokrzywiona- ma koślawe nóżki. W historii bierze też udział magiczny kuferek. ... Przedstawiam Wam Elli.

Podczas konkursu Elli dowiaduje się o wypadku samochodowym swojej sławnej macochy (która od 3 miesięcy była w gdzieś w Europie )




W międzyczasie próbuję coś wykombinować na większym kawałku niż kółka o średnicy 6cm. ;)
Oczywiście to jeszcze mocno nieskończone .

***
***
Edit
Zupełnie już na szybko (i nie wyszło to mi ani Annie na dobre) pokolorowałam Annę, albo Magdalenę... jeszcze nie sie nie zdecydowałam.
***

6 komentarzy:

  1. Czy będą jakies "gadzety" z baletnicami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie Magdalena!Czekam na dalszy ciąg tej opowiastki...i takie baletnice mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. upasłam swoje oczęta - uczta - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Folkmyself a jakie byś chciała ?:) Właściwie to o tym nie myślałam, ale może powinnam ;)

    Dziękuję Ipsa :)

    La Mome, no to mam problem z głowy :) Będzie Magdalena :) Twóje oczekiwanie to dobra motywacja do dalszych działań :)

    Cynka a ja dziękuję za taki komentarz :) - uczta -dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LiluLilu może pierścienie albo kolczyki?:D

    OdpowiedzUsuń