środa, 24 marca 2010

Wyniki Candy

***


Wy nie wiecie, a ja wiem... :P 

No dobra może Wam powiem... :)
Baaardzo dziękuję Wszystkim za udział, bardzo mi miło, że tyle osób miało ochotę na moje wytwory. Fajnie, że zobaczyłam komentarze osób, o których już wiem i podglądam, ale tez osoby, o których istnieniu nie miałam pojęcia :)
Bardzo dziękuję za komentarze. 
Losowanie przeprowadzone zostało przy pomocy ręki, która normalnie służy jako paleta, co widać na poniższych zdjęciach. no może na jednym.
Oto krótkie fotostory:

CANDY GŁOGOWE:


Panie, Panowie Candy głogowe i oczywiście kolczyki głogowe wylosowała Szara !!
Gratuluje serdecznie i czekam na adres :)




CANDY KWIATOWE
 Panie i Panowie w losowaniu Candy i kolczyków kwiatowych poszczęściło się Zielonej !!
Gratulacje i również czekam na adres :)


Jak widać dzisiejsze losowanie sponsorowane było przez kolory:) Śmiesznie:P

Serdecznie pozdrawiam wszystkie osóbki, a w szczególności HappyBlondy i Ukka, zagraniczne odwiedziny cieszą podwójnie.:)

***

5 komentarzy:

  1. gratuluję szczęśliwym...kolorkom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smiesznie z tymi kolorami:) Gratuluję Zielonej i Szarej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle przeczytałam najpierw... potem załapałam że to ja ;p Bo nie wierzyłam do końca że ja mogę coś wygrać w candy.... a po 5 minutach zdecydowałam się w ogóle coś zrobić bo siedziałam jak zaczarowana i gapiłam się w monitor przetwarzając dane ;p Na końcu zauważyłam że takie kolorowe to candy ;) Gratuluję zielonej(mój ulubiony kolor) ^^ A adresik juz wysylam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa no i dziekuje maszynie losującej ;) Nadal w szoku ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję .Wygrałyście śliczniusie kolczyki
    Ja będę dalej próbować:(:(:(.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń